sh0ut 0ut here !

Saturday, December 31

kem nadwah 11

            
 Hmm,,,b0san rr lau x b'bl0g nih...skrg nih 0rg duk men tweet,,b'faceb0ok..n then aku??? *hahaha..b'blogging..ape ek yg nk dicter..juz i'm want t0 make a st0ry..tdk ade kaitan yg hidup ataupun yg...*he3..hmm,, sbnr nye cter nih dh lame mse akhir sesi p'sek0lhn lalu...tau2 jew aku kne gi kem nih..nk wat cam ne ''ana redh0'' kata aku..hehe.Tapi yg peliknya x taw tarikh ble  brape ari bln,,tau2 bg surat kebenarn gi kem..huhu
Dh lh tuh...britahu last minute..tp tak pe aku tahu cikgu mesti busy lh tuh.....smpai tak sempat nk beritahu~kui3
pg Ahad, tuh tau2 je lh ade p'himpunan pagi...tibe2 dtg cikgu suh aku unjurkn hadiah2 buat budak2 sem..hahah aku lah tuh..tp yg akhir nih aku tak masuk...hai maklumlah pemenang tempat pertama tuh!! h0wever C0ngrats t0 all 0f participants!!

lagu kem nadwah~

     Tak lame tuh,,tibe2 cikgu buat pengumuman buat peserta2 kem sila b'kumpul di garaj kereta..ha! ape lg kelam kabut lah aku dibuat nye..nasib baik ''kami'' semua tak kemas lg pakain s0 mse tu lah sme2 duk kemas pakaian..hahhaa..kata kwn aku "dh lewat nih,,ustaz dh tunggu tuh!! bas p0m dh sampai"hmm,,ape lg b'gegas lh kami semua..sampai2 tgk *terkejut,,terkedu...bas ladang yg kami naiki maklumlh bas kami bwk kwn2 kami yg len pergi lwtn..s0 t'paksalh naik..huh..kami b't0lak menuju ke imtiaz besut..dah kem nye buat kat sane..s0 pergi sane lh..sampai2 kat imtiaz besut kg.Raja,,hmm,,kami lihat tak de 0rg p0m  kat situ..brape kali bas tuh pusing..
Aha!! rupa2 nye imtiaz besut dh tukar tmpt ler...ye2 je cikgu suh kami cepat2,,sampai sane kamilh 0rg yg pertama sampai...hhaha..maybe ade hikmah sume tuh,,bleh pilih katil,,tmpt tdur el0k ckit..hahaha
but all 0ur w0rk t0 d0 in kem juz keep in mem0ry~ hahaha...I wanna t0 say..da kem give me a l0ts preci0us things..kite b0leh tahu semua 0rg b'keb0lehn pemimpin..mrk hnye perlu ade sikap yakin diri jep!! kat sane same2 b0leh b'k0ngsi ilmu mereka..bak kate ''sharing is caring" kadang,,mant0p2 jgk aku tgk ilmu2 di0rg,,kagum..huhu~~






haha..ni lh tempat kami menginap
"Kitalah pewaris ummah yang cemerlang,gemilang terbilang!"




No comments:

Post a Comment