sh0ut 0ut here !

Saturday, December 31

kem nadwah 11

            
 Hmm,,,b0san rr lau x b'bl0g nih...skrg nih 0rg duk men tweet,,b'faceb0ok..n then aku??? *hahaha..b'blogging..ape ek yg nk dicter..juz i'm want t0 make a st0ry..tdk ade kaitan yg hidup ataupun yg...*he3..hmm,, sbnr nye cter nih dh lame mse akhir sesi p'sek0lhn lalu...tau2 jew aku kne gi kem nih..nk wat cam ne ''ana redh0'' kata aku..hehe.Tapi yg peliknya x taw tarikh ble  brape ari bln,,tau2 bg surat kebenarn gi kem..huhu
Dh lh tuh...britahu last minute..tp tak pe aku tahu cikgu mesti busy lh tuh.....smpai tak sempat nk beritahu~kui3
pg Ahad, tuh tau2 je lh ade p'himpunan pagi...tibe2 dtg cikgu suh aku unjurkn hadiah2 buat budak2 sem..hahah aku lah tuh..tp yg akhir nih aku tak masuk...hai maklumlah pemenang tempat pertama tuh!! h0wever C0ngrats t0 all 0f participants!!

lagu kem nadwah~

     Tak lame tuh,,tibe2 cikgu buat pengumuman buat peserta2 kem sila b'kumpul di garaj kereta..ha! ape lg kelam kabut lah aku dibuat nye..nasib baik ''kami'' semua tak kemas lg pakain s0 mse tu lah sme2 duk kemas pakaian..hahhaa..kata kwn aku "dh lewat nih,,ustaz dh tunggu tuh!! bas p0m dh sampai"hmm,,ape lg b'gegas lh kami semua..sampai2 tgk *terkejut,,terkedu...bas ladang yg kami naiki maklumlh bas kami bwk kwn2 kami yg len pergi lwtn..s0 t'paksalh naik..huh..kami b't0lak menuju ke imtiaz besut..dah kem nye buat kat sane..s0 pergi sane lh..sampai2 kat imtiaz besut kg.Raja,,hmm,,kami lihat tak de 0rg p0m  kat situ..brape kali bas tuh pusing..
Aha!! rupa2 nye imtiaz besut dh tukar tmpt ler...ye2 je cikgu suh kami cepat2,,sampai sane kamilh 0rg yg pertama sampai...hhaha..maybe ade hikmah sume tuh,,bleh pilih katil,,tmpt tdur el0k ckit..hahaha
but all 0ur w0rk t0 d0 in kem juz keep in mem0ry~ hahaha...I wanna t0 say..da kem give me a l0ts preci0us things..kite b0leh tahu semua 0rg b'keb0lehn pemimpin..mrk hnye perlu ade sikap yakin diri jep!! kat sane same2 b0leh b'k0ngsi ilmu mereka..bak kate ''sharing is caring" kadang,,mant0p2 jgk aku tgk ilmu2 di0rg,,kagum..huhu~~






haha..ni lh tempat kami menginap
"Kitalah pewaris ummah yang cemerlang,gemilang terbilang!"




Thursday, December 29

Tuhan lebih menyayanginya~

 ''Innalillahiwainnailaihir0jiun''~~hnye itu yg mmpu ku ucap dr bibirku..knape aq bicara begitu..
pnjg cter nye..sedih x  t'kire..apa nk buat Tuhan lbih menyayanginya...kisah nih b'mula mse cuti sk0lh..
huh,,slps abih sesi p'sk0lhn tmt jew ari khamis..aku trus pulang ke kamp0ng...kuala lumpur~kuala Lumpur~
nk dijdkn cter..rupa2 nye nenek ku tlh lame sakit...aku balik sane tp aku tinggal umah kakak aku..
mak aku pulak duk umah mak sedare aku..nk jge nenek akulh..Tapi aku??? juz ziarah skjp n then blik umah kakak aku...lps sebuln aku duk sane..aku blik ke Trg nk wat cam ne lau ikutkn hati mak aku  x nk blik lg..tp ayh aku nk blik sbb ''dh time t0 servis kereta'' katanye..x lame kemudian,,,3 hari aku duk Trg...mak aku terima byk msg n call dlm 5.30ptg...then mak aku ckp nenek dh nazak..*huh..sedih nye..ayh aku trus memandu utk blik kamp0ng pd ptg tuh...aku sampai dlm kul 12.30mlm..x bleh tdur aku mse tuh..nk wat camne mse sampai nenek aku tgh mengerang kesakitan..smpailh kees0kn pgnye`..slps tuh sume sedare-mare aku antr nenek ke h0spital Az-Zahrah kat Bangi tuk check up..rupanya kat sane nenek aku dh x bleh buat ape..sbb nenekku mengidap kanser hati..juz msuk air n darah..es0kkn bawa nenek blik ke rumah mak sedare aku kat klang l0p..slps aku tgk dye aku rse gmbira c0z nmpk dye sihat ckit dr sblum nih....mukanye gmbira ble melihat cucu2 n cicit nya..

 beberapa hari kemudian aku p0m blik ke Trg..melihat keaadan nenek ku yg 0k ''ckit"..blik hri Ahad,,duk kat umah hri Isnin,,mlm tuh jgk kire2 kul12.30 mlm mak aku menerima panggilan yg nenek aku dh tak de..*aku dh tdur dibuai mimpi...dlm kul 3 pg mak aku brithu kat aku..*t'kedu..s0 mak aku suh cpt2 smpn baju..nk blik  kl blik...baru sehari duk kat umah..aku b'grk lps subuh..smpai kat sane dlm kul 12 tghhri...mak aku sedeh krn x smpat melihat muka nenek aku buat kali terakhir...aku turut bersedih..*yela spe x sedih nenek dye dh x de kn?? rupa2 nye 0rg sane cpt uruskn jenazah nenekku sehingga kami x sempat melihat...ape b0leh buat Tuhan lebih menyayanginya....sem0ga Allah mencucuri rahmat,,Amin.


t0gether~   


f0r the last m0ment


Monday, December 26

Secebis Bingkisan

Tatkala hatiku berbisik
"Aku mahu belajar bersungguh-sungguh!!!"
Ada saja yg menjadi penghalangnya...
Bahkan kadang aku terfikir
Kita umat akhir zaman
dilahirkan ke dunia tuk menjadi khalifah
*ish...byk tanggungjwb tuh!
Namun...mampukah aku???
''Sungguh Allah tidak akn membebani kamu
melainkan apa yg terdaya'' (surah Al-Baqarah)

Aku umat akhir zaman..!!!
*huh..zaman yg pnuh k0ntr0versi tuh...
Tapi aku manusia yg msih alpa dan leka
yg msih lg bermujahadah tuk melawan nafsu
dgn keindahan dunia yg leka

Namun disebalik sekeping hati
bertapak satu keresahan
Aku berfikir sejenak
Adakah mereka tak sedar???
perbuatan mereka akn mengembalikn manusia
ke zaman jahiliah                                                              

Semua bencana yg berlaku
adalah 1 peringatan
Bahkan kita semua tlh diberi peringatan 0lehMu
Semua tlh diceritakn di dlm Kalam-Mu
*huh..dahsyat dan menggerunkan
hmm..tapi itulh
Manusia msih aja lupa akn peringatanMu
*sama juga aku
Dicelah nafasku yg sering lupa..
Aku mengharapkan
pert0l0nganMu..

Sem0ga bingkisan ini menjadi peringatan kita bersama..

Sunday, December 25

WANITA



Hadirmu menjadi hiasan dunia
Nabi kita pernah bersabda
wanita mudah masuk ke syurga
Patuh Allah, h0rmat ibubapa
*ish..lihat wanita zaman sekarang
Bukannya s0rang-s0rang
tapi dah ada teman lelaki rupanya..
*amb0iii...dh jd trend skrg
Mula-mula mesej sampai pagi
Lepas tu tep0n tak henti-henti
I l0ve u, u l0ve me...
Benda tu d0k cakap hari-hari
Bila nafsu menguasai diri
Batas islam dilempar ke tepi
Berkepit disana sini
Bila dah nafsu naik tinggi
Tempat-tempat sunyi disinggahi
Sedar-sedar dh dalam CD
Dulu kurus macam lidi
Sekarang dh berbadan dua??
*aish,,apa nk jd
Mula la malu tak terkata
Dulu macam pelak0n hindi
Tapi la ni???
Dah mcm kambing biri-biri
Nak salah kat sape lagi??
Kalu dh jd mcm nih??
Salah kat diri sendiri ler...
tak payahlh nk tunding jari kat 0rg len
Yang pandai-pandai buat bende keji tuh
sape suruh..
Nak salah kat mak bapak lagi??
Bapa-bapa dh jenuh beri m0tivasi..
Anak-anak duk kata mereka membebel..
bila membebel sikit
Cakap mereka tuh dh besar.."taulah!"
bila baby dh lahir kat dunia
Jadilah kes buang bayi
*huh..ank sap0 lh nih
Benda-benda ni duk sebut tiap-tiap hari
dalam TV
NTV7 apatah lagi...dan sewaktulh dgnnya
Kalau tak insaf-insaf lagi
Pasti C0nfirm buat lagi
Bukan nk kata
Tapi tu lh realiti hari ini
Mari la kita insafi diri
kita bukannya kekal abadi
INGAT-ingat la...MATi itu pasti
Banyakkanlah bekalan untuk bertemu ILAHI
Kalu kata-kata ini menyakitkan hati
Ana minta maaf sampai ke jari kaki..



Monday, December 19

Cinta & permata.



 "Ya Allah. Jika j0d0h saya sudah menghampiri nanti, janganlah saya terpaksa membuat banyak pilihan. Temukan sahaja j0d0h yang serasi dengan saya yang b0leh mengimamkan saya. Yang bersedia menerima saya seadanya. Mengahwini dan menerima bukan kerana saya semata-mata tetapi sudi menerima apa jua keadaan keluarga.

Moga jodoh saya nanti menyayangi emak dan abah sebagaimana saya menyayangi mereka. Moga j0doh saya mengambil berat kebajikan emak dan abah sebagaimana saya ingin menjaga kebajikan mereka. Biar nanti, perkahwinan itu bukan sahaja menyatukan dua hati, malah menjalinkan ukhuwah antara keluarga. Bagai isi dengan kuku.

"Ya Allah, Yang penting temukanlah jodoh yang sudi menerima saya sebagai sahabat, kekasih dan isteri. Yang saling kasih-mengasihi sehingga akhir hayat nanti. Sama ada saya ataupun dia yang sakit atau dipanggil 0lehMu dahulu, kami saling setia sehingga akhirnya kami menemui, di firdaus yang satu.

"Ya Allah, Jika ditakdirkan j0d0h saya terlebih dahulu memasuki syurgaMu dan menemui jodohnya 'Si Bidadari Bermata Jeli' berikanlah saya peluang ya Tuhan, melihat kelibat dan menatap wajahnya walau barang seketika dari kejauhan. Sekadar di pinggiran. Cukuplah untuk saya tahu dia berada di situ."


 Eheh,,,ape yg k0rg pkir???hmm...ana??huh ana rasa plik je..ish3..dah nk menggatal ke???hmm...drp menggatal sana sini lbih baik ia adlh sekadar c0retan drp ana...tp semua 0rg mau jodohnye yg baikkan???Huhu..drp b'c0uple sana sini,,berkepit sana sini tak tau mane satu halal haram yg blum pasti lg j0doh kite...baik kite m0hon pd Pencipta...Biar Dia menanam dan menerbitkan rasa kasih kite kpd s0rg hambaNya..nice kn..

P/s: Bagi yg b'c0uple ingatlah...adakah c0uple kte tuh kekal????
       Jikalau kekal sebagai pengdamping hidupmu,, alhamdulillah
       Jika tidak..wallahu'alam..= ="

"Maha Suci Tuhan yang telah menciptakan pasang-pasangan dr apa yang ditumbuhkan 0leh bumi dan dari diri mereka atau drp apa yang tidak mereka ketahui"
                                                                    (Surah Yassin,36)

Ingat!!!
J0doh itu rahsia Allah
Jod0h itu urusan Allah
Sejauh dan sedalam manapun kita fikir ia tetap menjadi satu misteri yang tidak bisa diungkapkan kerana sudah ketetapan Allah yang menciptakan manusia dengan akal fikiran yang amat terbatas.
Kita hanya mampu berd0a...s0 tak yah lah berc0uple ek..



Hikmah disebalik '' Butterfly''

A man found a cocoon 0f a butterfly. One day a small 0pening appeared. He sat and watched the butterfly f0r several h0urs as it struggled t0 f0rce its b0dy thr0ugh that little h0le.Then it seemed t0 st0p making any pr0gress.

It appeared as if it had g0tten as far as it c0uld, and it c0uld g0 n0 further. S0 the man decided t0 help the butterfly. He to0k a pair 0f scissors and snipped 0ff the remaining bit 0f the cocoon.

The butterfly then emerged easily. But it had a sw0llen b0dy and small, shriveled wings.
The man c0ntinued t0 watch the butterfly because he expected that, at any m0ment, the wings w0uld enlarge and expand t0 be able t0 supp0rt the b0dy, which would c0ntract in time.

Neither happened! In fact, the butterfly spent the rest 0f its life crawling ar0und with a swollen b0dy and shriveled wings. It never was able t0 fly.

What the man, in his kindness and haste, did n0t understand was that the restricting coc0on and the struggle required f0r the butterfly t0 get thr0ugh the tiny 0pening were Allah's way 0f f0rcing fluid fr0m the b0dy 0f the butterfly int0 its wings s0 that it w0uld be ready f0r flight 0nce it achieved its freed0m fr0m the coco0n.

Sometimes struggles are exactly what we need in 0ur lives. If Allah all0wed us t0 g0 thr0ugh 0ur lives with0ut any 0bstacles, it w0uld cripple us.

We w0uld n0t be as str0ng as what we c0uld have been. We c0uld never "fly"!

I asked f0r Strength...
And Allah gave me Difficulties t0 make me str0ng...

I asked f0r Wisd0m...
And Allah gave me Pr0blems t0 s0lve..

I asked for Pr0sperity..
And Allah gave me brain and Brawn t0 w0rk..

I asked f0r c0urage...
And Allah gave me Danger t0 0verc0me.

I asked f0r Love..
And Allah gave me tr0ubled pe0ple t0 help.

I asked f0r fav0urs....
And Allah gave me 0pp0tunities.

I received n0thing I wanted...
I received everything I needed!!




Sunday, December 18

Buat sahabat-sahabatku..`~

f0r the last m0ment~

Rakan sekelas n seperjuanganku...

 Teman..
Hadirku untuk menjadi sahabat pemberi ingatan
Bukan untuk melalaikanmu
Andai diriku sebagai penghembus semangat jihadmu
Bukan sebagai pengg0yah imanmu...
Namun..
Andai kau rasa diriku ibarat embun..
Muncul dikala dini hari, hilang kala terbitnya matahari..
maka ingatlah...
Aku masih hamba Allah yang lemah dan TIDAK SEMPURNA
Namunku masih disini mend0akan kau sentiasa terpelihara sepanjang hari...
Teman..
Jika kau kasih pada diriku kerana peribadiku,
Ketahuilah bahawa aku insan tidak sempurna...
Jika kau kasih pada diriku kerana tutur kataku,
Mungkin suatu hari nanti aku akan menyakitimu..
Jika setiamu kerana kita telah lama bersama..
mungkin aku akan pergi jua....
Satu pintaku,
hargailah aku saatku masih ada..
Terimalah buruk baik diriku ini..
  
Tuhan aturkan antara kita 1 pertemuan..
Dalam satu pertemuan, dititipkan 2 hati..
Dalam dua hati, diberikan 3 rasa..
"Sayang ...kasih & kasihan.."
Dalam tiga rasa itu diselitkan 4 tujuan..
"Berkenalan..berteman..berkawan..& bersama"
Dalam empat perkara itu tersembunyi 5 perkataan...
"Teman yang baik selalu disisi.."
Dalam lima perkataan tersembunyi 6 impian...
"Sayang...kekal...setia...mngerti....menghargai..& mengingati.."
Dalam enam perkataan itu tersimpul 7 huruf
iaitu SAHABAT~


M0ge capai impian masing2~


 


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Realiti subuh hari ini zzZ



 Subuh???Sayup-sayup kedengaran laungan azan tatkala hening pagi, laungan mengajak manusia untuk menunaikan s0lat itu sungguh merdu sekali! Namun, kemerduan suara itu se0lah-0lah mend0d0ikan aku yang sedang lena diulit mimpi indah. Aku sedar, aku dengar, aku tahu itu azan, laungan memanggilku menunaikan s0lat. Tapi, Dwi gabungan pakatan kejahatan SYAITAN dan NAFSU terlebih dahulu memekakkan telingaku, disumbatnya rongga telinga itu dengan bisikan-bisikan jijik, "Alangkah enaknya kalau kau teruskan tidurmu itu wahai manusia...Tidurlah..Kau penat bekerja disiang hari, berhempas pulas berusaha untuk mencari sesuap nasi..Apa salahnya kau berehat sedikit..??sedikit saja..." hahahaha....sukanya syaitan melihat tatkala aku ditumpaskan 0leh mereka..namun ada yg m'berikan alasan, " oh, pagi tadi aku langsung tak sedar laa weii, biasalah aku kalau tidur, memang tidur mati.." dan ada yg m'berikan alasan, "alaaa knape, kau tak kjutkn aku pg td ? urghh.."

Biasa dengar alsan ini bukan??? Bukankah ini alasan kalian juga wahai saudaraku???adakah kite mahu b'gntung dgn adanya org yg mengejutkn kite setiap pagi?? sampai bila wahai saudara ku? Usahlah tipu...kita sama saja. Aku manusia. Kau juga manusia. Punyai kawan bernama syaitan...punyai hati bersalut nafsu.Tewas muslim itu pagi ini. Syaitan bukan hanya setakat bertepuk tangan, bers0rak, menari, berguling, ketawa meraikan kecemerlangan mereka...huh!!! Mereka p0n ade kecemerlangan..Usaha mereka membuahkan hasil. Muslim tadi kembali menarik kulit babi yang tadinya terselak sikit.."Biarlah..Aku penat hari ini.."urgghh!!!

Disatu tempat lain, sayup-sayup kedengaran laungan azan tatkala hening pagi, laungan mengajak manusia untuk menunaikan s0lat itu sungguh merdu sekali...Kemerduan itu bagaikan hembusan yang amat kuat menerpa ditelingaku. Aku sedar, aku dengar, aku tahu itu azan, laungan memanggilku menunaikan s0lat. Lalu aku bingkas bangkit..Dig0s0k-g0s0k mata ini. Terkebil-kebil ke kiri, terkebil-kebil ke kanan. Alhamdulillah. Syukur,Allah meniupkan r0hku kembali pada tubuhku. Lenguh rasanya badan ini.Sengal disini,sengal disana. Penatnya seharian bekerja semalam masih tak hilang lagi.Pakatan senjata itu muncul lagi,Syaitan memulakan rutinnya seperti biasa."Dah tahu penat tuh tidur jelah...Rehatkan dirimu dulu wahai manusia. Badanmu lenguh, penatmu masih belum hilang lagi. Tidurlah dulu. Kemudian bangunlah semula."..Arggghhhh!!!!
Nafsu tidurku membuas lagi. Mengantuknya..biarlah. Aku mengimpikan ganjaran 27 kali ganda itu! Aku impikan melalui titisan sirat sepantas kilat! Telapak kaki ini mencecah ke lantai simen yang sejuk. Burrrr..
Dingin ahh...Pedulikan!! Menujulah aku kerumah Allah yang satu.

Yang mana satu dikau wahai manusia????? Pilihlah.Kita serupa. Punyai nafsu yang mana merupakan sebahagian daripada jihad kita. Punyai kawan bernama Syaitan. Tapi iman yang membezakan kita. Tinggi ataupun rendah??? Laratkah kita menjadi singa yang mengaum sedangkan menghalang menguap pun tak mampu??? Sahabat-sahabat seperjuangan, berapa banyak nikmat Allah yang kita kecapi hari ini??         Demi Allah!!! Semuanya tidak terhitung!!! Apa salahnya dik0rbankan saat kelazatan tidur dikala subuh untuk berjemaah???? Ingat! Selangkah kita rapat kepadaNya seribu langkah Allah rapat pada kita...
ALLAHU RABBI.LA USYRIKU BIHI AHADA!!!



 






Tuesday, December 13

Mengh0rmati Azan..

 Lidah kelu disaat kematian. Kematian pasti menjelma. Hanya masa dan waktunya yang tidak kita ketahui.
Cuba kita amati...mengapa kebanyakan 0rang yang nazak, hampir ajal tidak dapat berkata apa-apa, lidahnya kelu, keras dan hanya mimik mukanya menahan kesakitan sakaratul maut.

Diriwayatkan sebuah hadis yang bermaksud:
"Hendaklah kamu mendiamkan diri ketika azan, jika tidak Allah akan kelukan lidahnya ketika maut menghampirinya." 

Ini jelas menunjukkan, kita disarankan agar mendiamkan diri, jangan berkata apapun semasa azan berkumandang. Sebagai 0rang islam kita wajib mengh0rmati azan..sekaligus menjawab azan...apa salahnya. Banyak fadhilatnya. Jika lagu kebangsaan kita diajar agar berdiri tegak dan diamkan diri..mengapa azan kita tidak b0leh diamkan diri!!!!
Lantas sesiapa yang berkata-kata ketika azan, Allah akan kelukan lidahnya ketika nazak. Kita takut dengan kelunya lidah kita semasa ajal hampir tiba...maka kita tidak dapat mengucapkan kalimah Lailahaillallah..yang mana sesiapa yang dapat mengucapkan kalimah ini ketika nyawanya dicabut...Allah menjanjikan Syuga untuknya.

Jika dilihat zaman skrg, mrka bkn sje tidak hormati azan malah lebih suka dgr lagu ketika wktu azan b'komandang. what's happen to y0u all? tambah2 lg mrka tidak pndai2 nk m'jwb azan. bukankah kite sudah ddidik m'jwb azan since kite mse kecil. even mse kite tadika p0n ad cikgu duk ajr. this is happen now when ajrn agama tidak diendahkn malah dianggap bnde yg remeh. commonlh guys you're muslim. menyanyi boleh pulak takkan lh jwb azan yg begitu pendek pon x bleh ? even tak sampai 5 minit pon dh bleh jwb. 

Dari itu marilah kita sama-sama mengh0rmati azan dan m0hon kepada Allah supaya lidah ini tidak kelu walaupun nyawa sedang dicabut.
"Ya,Allah anugerahkanlah kematian kami dengan kematian yang mulia, lancarkanlah lidah kami mengucap kalimah Lailahaillallah semasa sakaratul maut menghampiri kami..."
Amin ya Rabbal Alamin~

Sunday, December 11

Allah maha pengampun

          Ketar mengenang d0sa silam...????
Gugup,,,bakal diterimakah 0leh Tuhan????
  Saat kaki mula melangkah dalam tarbiyah Tuhan
Aku memandang sekeliling,
   Membuat tunduk sepi  melihat mereka 
       umpama Malaikat,
Sedang aku lumpur,hina,jijik,
  Aku sering mempers0alkan ,,,bertanya kepada Tuhan...
   " Adakah lagi kemaafan,keampunan???''

Lembut DIA memujukku,,
  "Jangan kamu berputus asa dari rahmat-Nya,
Sungguh DIA mengampuni semua...."
                                                  (Az-Zumar,39:53)

                  Terdiam,
Tuhan itu penuh rahsia,
  Menyayangi walau dibalas d0sa,
Memujuk setiap hati yang luka,
  "Walau Seluas Lautan D0samu,
Allah masih CINTA!!!!" 



Saturday, December 10

Funny H0w.


Imagine this happening to you.

One day during Jummah salah,a 1,000 member congregation was susprised to see two men enter,both covered from head to toe in black and carrying sub -machine guns. One of the man proclaimed, ''Anyone willing to take a bullet for Allah remain where you are.''
Immediately,the congregation fled, and out of the 1,000 there only remained around 20.
The man who had spoken took off his hood, looked at the Imam and said,
''Okay Maulana, I got rid of all the hypocrites. Now you may begin your sermon, and the two men turned and walked out.Too deep not to pass on...
Funny how simple it is for people to trash Allah,
and then wonder why the world's going to hell.

Funny how we believe what the newspapers say,
but question what Quran says.

Funny how everyone wants to go to Heaven
provided they do not have to believe,
think, say, or do anything the Quran says.

Funny or it is Scary???

Funny how someone can say ''I believe in Allah''
but still follow Syaitan (who, by the way, also ''believe'' in Allah).

Funny how you can send a thousand 'jokes' through e-mail
and they spread like wildfire,
but when you start
sending messages regarding Allah,
people think twice
about sharing.

Funny how the lewd, crude, vulgar and obscene pass freely
through cyberspace,
but the public discussion of Allah is suppressed in the school and workplace.

Funny,isn't it???

Funny how someone can be so fired up for Allah on Friday
but be an invisible Muslim the rest of the week.

Are you laughing??

Funny how I can be more worried about what the other people think of me
than what Allah thinks of me.

Are you thinking?????
Will you share this with people you care about??

But they are lacking in on truth, the facts.
Alright Aaron get on to your point.Sure. What was my first sentence?I'm real mad.
Why? cause everyone knows about Islam. And they ignore it, hide it.Why did I learn
everything in school EXCEPT Islam??(From Greek Godsh** to Buddha).

If u read one verse of Islam's book u will believe me. Guaranteed. Because it is
the TRUTH. And its man's best kept-secret. They hide it because it reminds them of
the TRUE PURE REAL point of life...They want us to be just like them, monsters in
disgiuse, filthy, do every sin under the sun and call it a 'life'. I will not fall again into
that trap most of us fell into. I have a life. I have Islam.

I'm sorry Jean, Dad and mostly Gramps, a pious Christian who tried to change my views.
I'm stepping down from my old way of life AND my old religion.
I started this letter as a Christian but I end it as a Muslim.

'I bear witness that there is no God worthy of worship EXCEPT Allah and Muhammad is the last messenger.

ALWAYs,Aaron......